k
2022
Conference presentation: Changing Purchase Intentions towards Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma-Marketing
ZELENÝ, Jiří
Základní údaje
Originální název
Conference presentation: Changing Purchase Intentions towards Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma-Marketing
Vydání
ICMarktech'22 – International Conference on Marketing and Technologies, 2022
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
21101 Food and beverages
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
Consumer Science, Cooking Technology, Multisensory Marketing, Neuro-sensory Aspects, Regional Production, Sensory Evaluation
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
DG18P02OVV067, projekt VaV.
V originále
This paper demonstrates that the typical digital phenomenon of ephem- eral marketing can also appear in the case of food when triggering multiple senses, such as smell and taste.
Zobrazeno: 1. 11. 2024 16:14