HAJDUK, Ľudovít. Discursive analytical approach in media content research. Aktuaľnyje naučnyje issledovanija v sovremennom mire. Kyjev: https://iscience.in.ua/arkhyv/2022, 2022, roč. 9, č. 1, s. 175-182. ISSN 2524-0986.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Discursive analytical approach in media content research
Název česky Diskursivní analytický přístup ve výskumu mediálních obsahů
Autoři HAJDUK, Ľudovít.
Vydání Aktuaľnyje naučnyje issledovanija v sovremennom mire, Kyjev, https://iscience.in.ua/arkhyv/2022, 2022, 2524-0986.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50800 5.8 Media and communications
Stát vydavatele Ukrajina
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky diskursní analýza; mediální obsah; výskum; obsahový marketing
Klíčová slova anglicky discursive analyse; media content; research; content marketing
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Ľudovít Hajduk, Ph.D., učo 31330. Změněno: 10. 1. 2023 14:09.
VytisknoutZobrazeno: 16. 9. 2024 21:23