CHROMÝ, Jan, Milada ŠMEJCOVÁ, Petr SEMENIUK a René DRTINA. Charakteristické znaky masových médií. Media4u Magazine. Praha: Media4u magazine, 2010, roč. 7, č. 3, s. 66-71. ISSN 1214-9187.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Charakteristické znaky masových médií
Název česky Charakteristické znaky masových médií
Název anglicky Mass media characteristics
Autoři CHROMÝ, Jan, Milada ŠMEJCOVÁ, Petr SEMENIUK a René DRTINA.
Vydání Media4u Magazine, Praha, Media4u magazine, 2010, 1214-9187.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Klíčová slova česky masová média; charakteristické znaky; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky mass media; characteristics; tourism
Štítky pedagogika a školství
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 8. 10. 2010 07:16.
Anotace
Příspěvek přináší přehled charakteristických znaků masových médií. Lze jej využít v mnoha oborech. Příkladem může být využití masových médií jako didaktických prostředků v rámci výuky. Využití můžeme nalézt i v praktických oblastech, např. v cestovním ruchu.
Anotace anglicky
The paper provides a summary of mass media characteristic features which can be applied in various field, e.g. in mass media as didactic means within the process of instruction, in tourism, real life etc.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 02:31