CHROMÝ, Jan, Milada ŠMEJCOVÁ, Petr SEMENIUK and René DRTINA. Charakteristické znaky masových médií (Mass media characteristics). Media4u Magazine. Praha: Media4u magazine, 2010, vol. 7, No 3, p. 66-71. ISSN 1214-9187.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Charakteristické znaky masových médií
Name in Czech Charakteristické znaky masových médií
Name (in English) Mass media characteristics
Authors CHROMÝ, Jan, Milada ŠMEJCOVÁ, Petr SEMENIUK and René DRTINA.
Edition Media4u Magazine, Praha, Media4u magazine, 2010, 1214-9187.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Keywords (in Czech) masová média; charakteristické znaky; cestovní ruch
Keywords in English mass media; characteristics; tourism
Tags pedagogika a školství
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Changed: 8/10/2010 07:16.
Abstract
Příspěvek přináší přehled charakteristických znaků masových médií. Lze jej využít v mnoha oborech. Příkladem může být využití masových médií jako didaktických prostředků v rámci výuky. Využití můžeme nalézt i v praktických oblastech, např. v cestovním ruchu.
Abstract (in English)
The paper provides a summary of mass media characteristic features which can be applied in various field, e.g. in mass media as didactic means within the process of instruction, in tourism, real life etc.
PrintDisplayed: 6/9/2024 16:11