C 2021

Příležitosti a rizika online výuky v terciárním vzdělávání jako operativních nástrojů organizace výuky za mimořádných situací

KRPÁLEK, Pavel a Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ

Základní údaje

Originální název

Příležitosti a rizika online výuky v terciárním vzdělávání jako operativních nástrojů organizace výuky za mimořádných situací

Název česky

Příležitosti a rizika online výuky v terciárním vzdělávání jako operativních nástrojů organizace výuky za mimořádných situací

Název anglicky

Opportunities and Risks of Online Platform in Higher Education as Operational Instruments of Teaching Organization in Extraordinary Situations

Autoři

KRPÁLEK, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí) a Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Praha, Využití informačních technologií ve společnosti v dobách krize a každodennosti, od s. 53 - 63, 111, 119, 13 s. 2021

Nakladatel

VŠO v Praze

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-7615-072-0

Klíčová slova česky

online výuka; distanční model učení; kvalita vzdělávání

Klíčová slova anglicky

online teaching; distance learning; quality of educataion

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 1. 2023 17:31, prof. Ing. Pavel Krpálek, CSc., MBA

Anotace

V originále

Krizové situace ve společnosti přinášejí řadu neoddiskutovatelných negativních dopadů, ale tím že problémy z nich vyplývající mobilizují zdroje a potenciál lidí, v našem případě aktérů vzdělávání, prověří jejich kompetenční profil, flexibilitu a management změny. Výsledkem mohou být zkušenosti, využitelné pro další rozvoj systému vzdělávání, pro lepší profilaci studijních programů a také pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.

Anglicky

Crisis situations in society bring a number of indisputable negative impacts, but by the problems resulting from them mobilizing the resources and potential of people, in our case education actors, they will test their competence profile, flexibility and change management. The result can be experiences that can be used for the further development of the education system, for better profiling of study programs and also for the further education of teaching staff.