C
2021
Příležitosti a rizika online výuky v terciárním vzdělávání jako operativních nástrojů organizace výuky za mimořádných situací
KRPÁLEK, Pavel a Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ
Základní údaje
Originální název
Příležitosti a rizika online výuky v terciárním vzdělávání jako operativních nástrojů organizace výuky za mimořádných situací
Název česky
Příležitosti a rizika online výuky v terciárním vzdělávání jako operativních nástrojů organizace výuky za mimořádných situací
Název anglicky
Opportunities and Risks of Online Platform in Higher Education as Operational Instruments of Teaching Organization in Extraordinary Situations
Autoři
KRPÁLEK, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí) a Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Praha, Využití informačních technologií ve společnosti v dobách krize a každodennosti, od s. 53 - 63, 111, 119, 13 s. 2021
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
online výuka; distanční model učení; kvalita vzdělávání
Klíčová slova anglicky
online teaching; distance learning; quality of educataion
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Krizové situace ve společnosti přinášejí řadu neoddiskutovatelných negativních dopadů, ale tím že problémy z nich vyplývající mobilizují zdroje a potenciál lidí, v našem případě aktérů vzdělávání, prověří jejich kompetenční profil, flexibilitu a management změny. Výsledkem mohou být zkušenosti, využitelné pro další rozvoj systému vzdělávání, pro lepší profilaci studijních programů a také pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Anglicky
Crisis situations in society bring a number of indisputable negative impacts, but by the problems resulting from them mobilizing the resources and potential of people, in our case education actors, they will test their competence profile, flexibility and change management. The result can be experiences that can be used for the further development of the education system, for better profiling of study programs and also for the further education of teaching staff.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 02:32