Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{30374, author = {Löwenhöfferová, Radka}, address = {Praha}, booktitle = {Nové Trendy 2022 - New Trends 2022 - Sborník příspěvků}, edition = {první}, editor = {United College Prague}, keywords = {Didactic methods in political science; Methods of problem-based teaching and learning; Creative techniques in teaching; electronic learning tools; Blended Didactics}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, pages = {158-167}, publisher = {United College Prague}, title = {Inovace didaktických metod a technik ve výuce politologie}, url = {https://ucp.cz/novetrendy/sborniky/}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 30374 AU - Löwenhöfferová, Radka PY - 2022 TI - Inovace didaktických metod a technik ve výuce politologie PB - United College Prague CY - Praha KW - Didactic methods in political science KW - Methods of problem-based teaching and learning KW - Creative techniques in teaching KW - electronic learning tools KW - Blended Didactics UR - https://ucp.cz/novetrendy/sborniky/ N2 - Didaktické metody představují významný faktor působící na efektivitu vyučování a učení na vysoké škole. Předložená studie je zaměřena na výuku politologie jako interdisciplinární vědecké disciplíny. Jedním z trendů inovací didaktického procesu je rozšíření využití klasických metod (přednáška, seminář, diskuze) o metody problémové, zejména o případové studie a hraní rolí. Druhým inovačním trendem je vývoj vyučovacích technik, které jsou zaměřeny na podporu kreativity studentů. Třetím směrem inovativních aktivit je využití elektronických nástrojů, digitálního světa ve vyučovacím i učebním procesu. Souhrnně lze tyto inovační procesy označit pojmem Blended Didaktikum, jehož podstata spočívá v propojení třídní výuky, kreativní techniky a elektronických zdrojů v procesu učení studentů. ER -
LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka. Inovace didaktických metod a technik ve výuce politologie. Online. In United College Prague. \textit{Nové Trendy 2022 - New Trends 2022 - Sborník příspěvků}. první. Praha: United College Prague, 2022, s.~158-167. ISSN~2336-7431.
|