W 2022

Diseminační seminář výstupů projektu „metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (MK 30665/2022 OPP)

LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka a Pavel KRPÁLEK

Základní údaje

Originální název

Diseminační seminář výstupů projektu „metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (MK 30665/2022 OPP)

Název česky

Diseminační seminář výstupů projektu „metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (MK 30665/2022 OPP)

Název anglicky

Dissemination seminar of the outputs of the project "methodology of education, presentation and enlightenment to appreciate the importance of monuments of world heritage in formal education (MK 30665/2022 OPP)

Autoři

LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka (203 Česká republika, domácí) a Pavel KRPÁLEK (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

památky světového dědictví; formální vzdělávání; metodika; didaktická analýza; kurikulum; koncipování vzdělávacích programů;

Klíčová slova anglicky

world heritage monuments; formal education; methodology; didactic analysis; curriculum; creation of educational programs;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2023 15:02, PhDr. Radka Löwenhöfferová, Ph.D., MBA

Anotace

V originále

Diseminace výstupů projektu MK 30665/2022, východiska a přístupy k tvorbě metodiky, kritéria hodnocení vhodnosti kurikula pro zařazení předmětu do výuky, diseminace výsledků z empirického šetření a náměty pro diskusi.

Anglicky

Dissemination of the outputs of the MK 30665/2022 project, starting points and approaches to the creation of methodology, criteria for assessing the suitability of the curriculum for including the subject in teaching, dissemination of the results of the empirical investigation and topics for discussion.