W
2022
Diseminační seminář výstupů projektu „metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (MK 30665/2022 OPP)
LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka and Pavel KRPÁLEK
Basic information
Original name
Diseminační seminář výstupů projektu „metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (MK 30665/2022 OPP)
Name in Czech
Diseminační seminář výstupů projektu „metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (MK 30665/2022 OPP)
Name (in English)
Dissemination seminar of the outputs of the project "methodology of education, presentation and enlightenment to appreciate the importance of monuments of world heritage in formal education (MK 30665/2022 OPP)
Authors
LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Pavel KRPÁLEK (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Other information
Type of outcome
Uspořádání workshopu
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech)
památky světového dědictví; formální vzdělávání; metodika; didaktická analýza; kurikulum; koncipování vzdělávacích programů;
Keywords in English
world heritage monuments; formal education; methodology; didactic analysis; curriculum; creation of educational programs;
V originále
Diseminace výstupů projektu MK 30665/2022, východiska a přístupy k tvorbě metodiky, kritéria hodnocení vhodnosti kurikula pro zařazení předmětu do výuky, diseminace výsledků z empirického šetření a náměty pro diskusi.
In English
Dissemination of the outputs of the MK 30665/2022 project, starting points and approaches to the creation of methodology, criteria for assessing the suitability of the curriculum for including the subject in teaching, dissemination of the results of the empirical investigation and topics for discussion.
Displayed: 1/11/2024 03:26