W 2022

Virtuální realita v praxi tréninku pracovníků hotelu

HÁN, Jan, Karel CHADT, Lucie ROHLÍKOVÁ, Martin KOTEK, Martin KOCOUREK et. al.

Základní údaje

Originální název

Virtuální realita v praxi tréninku pracovníků hotelu

Název anglicky

The role of virtual reality within the hotels employees training

Autoři

HÁN, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Karel CHADT (203 Česká republika, domácí), Lucie ROHLÍKOVÁ (203 Česká republika), Martin KOTEK (203 Česká republika) a Martin KOCOUREK (203 Česká republika)

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova anglicky

virtuální realita; hotel; trénink

Návaznosti

TL04000153, projekt VaV.
Změněno: 28. 3. 2023 14:32, doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.

Anotace

V originále

Odborný workshop konaný v rámci výzkumného projektu „Aplikace nástrojů virtuální reality do tréninku komunikačních dovedností pracovníků hotelů za účelem zmírňování obav a rizik spojených s šířením onemocnění COVID-19“. Obsahem workshopu byly především prezentace a diskuse na témata: 1. Aktuální možnosti, příležitosti a omezení technologií VR vč. názorných příkladů z praxe, 2. Způsoby a přínosy využití VR v hotelnictví s důrazem na trénink komunikačních dovedností, 3. Metodika tréninku komunikačních dovedností s využitím VR, 4. Zkušenosti a zpětná vazba aplikace dílčích výstupů projektu od pracovníků z praxe.

Anglicky

The workshop was organised within the national research project „Application of virtual reality tools into the communication skills training of hotel workers for a purpose of reduction of concerns and risks associated with the spread of COVID-19“ The workshop presentations and discussions were focused of the following topics: 1. Actual possibilities, chances, and limitations of VR technology in the practise, 2. Ways and contributions of VR in the hospitality skills training, 3. Communication skills training methodology using VR technology, 4. Hotel employees experiences and feedback from the project results application.