W
2022
Virtuální realita v praxi tréninku pracovníků hotelu
HÁN, Jan, Karel CHADT, Lucie ROHLÍKOVÁ, Martin KOTEK, Martin KOCOUREK et. al.
Základní údaje
Originální název
Virtuální realita v praxi tréninku pracovníků hotelu
Název anglicky
The role of virtual reality within the hotels employees training
Autoři
HÁN, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Karel CHADT (203 Česká republika, domácí), Lucie ROHLÍKOVÁ (203 Česká republika), Martin KOTEK (203 Česká republika) a Martin KOCOUREK (203 Česká republika)
Další údaje
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
virtuální realita; hotel; trénink
Návaznosti
TL04000153, projekt VaV.
V originále
Odborný workshop konaný v rámci výzkumného projektu „Aplikace nástrojů virtuální reality do tréninku komunikačních dovedností pracovníků hotelů za účelem zmírňování obav a rizik spojených s šířením onemocnění COVID-19“. Obsahem workshopu byly především prezentace a diskuse na témata: 1. Aktuální možnosti, příležitosti a omezení technologií VR vč. názorných příkladů z praxe, 2. Způsoby a přínosy využití VR v hotelnictví s důrazem na trénink komunikačních dovedností, 3. Metodika tréninku komunikačních dovedností s využitím VR, 4. Zkušenosti a zpětná vazba aplikace dílčích výstupů projektu od pracovníků z praxe.
Anglicky
The workshop was organised within the national research project „Application of virtual reality tools into the communication skills training of hotel workers for a purpose of reduction of concerns and risks associated with the spread of COVID-19“ The workshop presentations and discussions were focused of the following topics: 1. Actual possibilities, chances, and limitations of VR technology in the practise, 2. Ways and contributions of VR in the hospitality skills training, 3. Communication skills training methodology using VR technology, 4. Hotel employees experiences and feedback from the project results application.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 03:20