2022
Extended abstract: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines
ZELENÝ, Jiří, Dávid MELAS, Petr STUDNIČKA a Jan HÁNZákladní údaje
Originální název
Extended abstract: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines
Autoři
ZELENÝ, Jiří, Dávid MELAS, Petr STUDNIČKA a Jan HÁN
Vydání
1st. San Antonio, Texas, International Food Marketing Research Symposium at the Texas A&M University, Texas, USA, od s. 150-157, 8 s. 2022
Nakladatel
Institute of Food Products Marketing, International Forum for Food Products Marketing Research
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
kombinovaná metodologie, konzumenti vína, Pierre Bourdieu, two-step klastrování, vína VOC
Klíčová slova anglicky
combined methodology, Pierre Bourdieu, two-step clustering, VOC wines, wine consumers
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změněno: 6. 4. 2023 01:03, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Anotace
V originále
This study aimed to identify clusters of PDO wine consumers in an innovative way that includes cultural capital (CC) as one of the clustering factors.