D 2022

Extended abstract: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines

ZELENÝ, Jiří, Dávid MELAS, Petr STUDNIČKA a Jan HÁN

Základní údaje

Originální název

Extended abstract: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines

Autoři

ZELENÝ, Jiří, Dávid MELAS, Petr STUDNIČKA a Jan HÁN

Vydání

1st. San Antonio, Texas, International Food Marketing Research Symposium at the Texas A&M University, Texas, USA, od s. 150-157, 8 s. 2022

Nakladatel

Institute of Food Products Marketing, International Forum for Food Products Marketing Research

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50202 Applied Economics, Econometrics

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

kombinovaná metodologie, konzumenti vína, Pierre Bourdieu, two-step klastrování, vína VOC

Klíčová slova anglicky

combined methodology, Pierre Bourdieu, two-step clustering, VOC wines, wine consumers

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Návaznosti

DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změněno: 6. 4. 2023 01:03, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

This study aimed to identify clusters of PDO wine consumers in an innovative way that includes cultural capital (CC) as one of the clustering factors.