CHROMÝ, Jan, Donna DVORAK, Milada ŠMEJCOVÁ and Petr SEMENIUK. Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu (Selected teaching rules for marketing communication in tourism). Media4u Magazine. Praha: Media4u Magazine, 2010, vol. 7, No 3, p. 90-93. ISSN 1214-9187.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
Name in Czech Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
Name (in English) Selected teaching rules for marketing communication in tourism
Authors CHROMÝ, Jan (203 Czech Republic, guarantor), Donna DVORAK (840 United States of America), Milada ŠMEJCOVÁ (203 Czech Republic) and Petr SEMENIUK (203 Czech Republic).
Edition Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/25619161:_____/10:00000004
Organization unit University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech) marketingové komunikace; didaktická pravidla; cestovní ruch
Keywords in English marketing communications; didactics rukes; tourism
Tags Inovace marketingových cílů
Tags Reviewed
Links WD-37-07-2, research and development project.
Changed by Changed by: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Changed: 9/11/2010 22:29.
Abstract
Příspěvek přináší pohled na princip marketingových komunikací v oblasti cestovního ruchu. Současně jsou v něm ukazovány základní souvislosti s didaktickými pravidly.
Abstract (in English)
This article focuses on principles of marketing communication in the field of tourism, which at the same time are presented in relation to basic didactic rules in the process of instruction.
PrintDisplayed: 5/5/2024 12:41