Detailed Information on Publication Record
2010
Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
CHROMÝ, Jan, Donna DVORAK, Milada ŠMEJCOVÁ and Petr SEMENIUKBasic information
Original name
Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
Name in Czech
Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
Name (in English)
Selected teaching rules for marketing communication in tourism
Authors
CHROMÝ, Jan (203 Czech Republic, guarantor), Donna DVORAK (840 United States of America), Milada ŠMEJCOVÁ (203 Czech Republic) and Petr SEMENIUK (203 Czech Republic)
Edition
Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/25619161:_____/10:00000004
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech)
marketingové komunikace; didaktická pravidla; cestovní ruch
Keywords in English
marketing communications; didactics rukes; tourism
Tags
Reviewed
Links
WD-37-07-2, research and development project.
Změněno: 9/11/2010 22:29, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší pohled na princip marketingových komunikací v oblasti cestovního ruchu. Současně jsou v něm ukazovány základní souvislosti s didaktickými pravidly.
In English
This article focuses on principles of marketing communication in the field of tourism, which at the same time are presented in relation to basic didactic rules in the process of instruction.