J 2010

Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu

CHROMÝ, Jan, Donna DVORAK, Milada ŠMEJCOVÁ a Petr SEMENIUK

Základní údaje

Originální název

Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu

Název česky

Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu

Název anglicky

Selected teaching rules for marketing communication in tourism

Autoři

CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant), Donna DVORAK (840 Spojené státy), Milada ŠMEJCOVÁ (203 Česká republika) a Petr SEMENIUK (203 Česká republika)

Vydání

Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/25619161:_____/10:00000004

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

marketingové komunikace; didaktická pravidla; cestovní ruch

Klíčová slova anglicky

marketing communications; didactics rukes; tourism

Štítky

Inovace marketingových cílů

Příznaky

Recenzováno

Návaznosti

WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 9. 11. 2010 22:29, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek přináší pohled na princip marketingových komunikací v oblasti cestovního ruchu. Současně jsou v něm ukazovány základní souvislosti s didaktickými pravidly.

Anglicky

This article focuses on principles of marketing communication in the field of tourism, which at the same time are presented in relation to basic didactic rules in the process of instruction.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 04:24