J 2010

Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu

CHROMÝ, Jan, Donna DVORAK, Milada ŠMEJCOVÁ and Petr SEMENIUK

Basic information

Original name

Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu

Name in Czech

Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu

Name (in English)

Selected teaching rules for marketing communication in tourism

Authors

CHROMÝ, Jan (203 Czech Republic, guarantor), Donna DVORAK (840 United States of America), Milada ŠMEJCOVÁ (203 Czech Republic) and Petr SEMENIUK (203 Czech Republic)

Edition

Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/25619161:_____/10:00000004

Organization unit

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Keywords (in Czech)

marketingové komunikace; didaktická pravidla; cestovní ruch

Keywords in English

marketing communications; didactics rukes; tourism

Tags

Inovace marketingových cílů

Tags

Reviewed

Links

WD-37-07-2, research and development project.
Změněno: 9/11/2010 22:29, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Abstract

ORIG EN

V originále

Příspěvek přináší pohled na princip marketingových komunikací v oblasti cestovního ruchu. Současně jsou v něm ukazovány základní souvislosti s didaktickými pravidly.

In English

This article focuses on principles of marketing communication in the field of tourism, which at the same time are presented in relation to basic didactic rules in the process of instruction.
Displayed: 23/11/2024 04:13