C
2023
Changing Purchase Intentions Toward Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma Marketing
ZELENÝ, Jiří, Lada POPL PETRÁNKOVÁ, Anna KUBÁTOVÁ, Jan BARTÁK, Lenka TURNEROVÁ et. al.
Základní údaje
Originální název
Changing Purchase Intentions Toward Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma Marketing
Autoři
ZELENÝ, Jiří, Lada POPL PETRÁNKOVÁ, Anna KUBÁTOVÁ, Jan BARTÁK a Lenka TURNEROVÁ
Vydání
Singapore, Marketing and Smart Technologies, od s. 453–467, 14 s. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 344, 2023
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50902 Social sciences, interdisciplinary
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
Consumer science, Cooking technology, Multisensory marketing, Neuro-sensory aspects, Regional production, Sensory evaluation
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
This paper demonstrates that the typical digital phenomenon of ephemeral marketing can also appear in the case of food when triggering multiple senses, such as smell and taste.
Zobrazeno: 7. 11. 2024 23:30