2023
Changing Purchase Intentions Toward Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma Marketing
ZELENÝ, Jiří, Lada POPL PETRÁNKOVÁ, Anna KUBÁTOVÁ, Jan BARTÁK, Lenka TURNEROVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Changing Purchase Intentions Toward Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma Marketing
Autoři
ZELENÝ, Jiří, Lada POPL PETRÁNKOVÁ, Anna KUBÁTOVÁ, Jan BARTÁK a Lenka TURNEROVÁ
Vydání
Singapore, Marketing and Smart Technologies, od s. 453–467, 14 s. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 344, 2023
Nakladatel
SpringerLink
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50902 Social sciences, interdisciplinary
Stát vydavatele
Singapur
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-981-99-0332-0
UT WoS
INSPEC:24266487
Klíčová slova anglicky
Consumer science, Cooking technology, Multisensory marketing, Neuro-sensory aspects, Regional production, Sensory evaluation
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 21. 10. 2024 13:26, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Anotace
V originále
This paper demonstrates that the typical digital phenomenon of ephemeral marketing can also appear in the case of food when triggering multiple senses, such as smell and taste.