C 2023

Changing Purchase Intentions Toward Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma Marketing

ZELENÝ, Jiří, Lada POPL PETRÁNKOVÁ, Anna KUBÁTOVÁ, Jan BARTÁK, Lenka TURNEROVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Changing Purchase Intentions Toward Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma Marketing

Autoři

ZELENÝ, Jiří, Lada POPL PETRÁNKOVÁ, Anna KUBÁTOVÁ, Jan BARTÁK a Lenka TURNEROVÁ

Vydání

Singapore, Marketing and Smart Technologies, od s. 453–467, 14 s. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 344, 2023

Nakladatel

SpringerLink

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50902 Social sciences, interdisciplinary

Stát vydavatele

Singapur

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

URL

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-981-99-0332-0

DOI

http://dx.doi.org/10.1007/978-981-99-0333-7_33

UT WoS

INSPEC:24266487

Klíčová slova anglicky

Consumer science, Cooking technology, Multisensory marketing, Neuro-sensory aspects, Regional production, Sensory evaluation

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 21. 10. 2024 13:26, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

This paper demonstrates that the typical digital phenomenon of ephemeral marketing can also appear in the case of food when triggering multiple senses, such as smell and taste.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 15:37