PALATKOVÁ, Monika. Mezinárodní strategický marketing. Online. 1. vyd. Praha: UCP, 2023, 60 s. ISBN 978-80-7632-080-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mezinárodní strategický marketing
Název česky Mezinárodní strategický marketing
Název anglicky International strategic marketing
Autoři PALATKOVÁ, Monika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, 60 s. 2023.
Nakladatel UCP
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Studijní opora Mezinárodní strategický marketing
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-7632-080-2
Klíčová slova česky Mezinárodní marketing. Mezinárodní ekonomické vztahy. Mezinárodní marketingový mix. Mezinárodní strategie.
Klíčová slova anglicky Intnl marketing. Intnl economic relations. Intnl marketing. Intnl marketing mix.
Změnil Změnila: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D., učo 29751. Změněno: 15. 12. 2023 14:28.
Anotace
Studijní předmět je koncipován na bázi základních marketingových teoretických znalostí aplikovaných do mezinárodního prostředí. Cílem výuky je objasnit podstatu a principy strategického řízení, vysvětlit pojmy strategie, hierarchie podnikových strategií, strategický analýza podniku včetně vymezení jednotlivých druhů analýz vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Uvedené znalosti jsou poté transformovány do prostředí mezinárodního trhu včetně rozhodnutí o výběru formy vstupu na trh, výběru cílových segmentů a vytvoření nabídky jím určené formou stanovení marketingového mixu pro mezinárodní trh.
Anotace anglicky
The study subject is designed on the basis of basic marketing theories knowledge applied to the international environment. The aim of the lesson is to clarify the essence of a principles of strategic management, explain the concepts of strategy, corporate hierarchy strategies, strategic analysis of the company including the definition of individual types of analysis the external and internal environment of the enterprise. Said knowledge is then transformed into the international market environment, including the decision to choose the form of market entry, selection of target segments and the creation of an offer determined by him in the form of determination marketing mix for the international market.
VytisknoutZobrazeno: 5. 7. 2024 17:41