c 2023

Mezinárodní strategický marketing

PALATKOVÁ, Monika

Základní údaje

Originální název

Mezinárodní strategický marketing

Název česky

Mezinárodní strategický marketing

Název anglicky

International strategic marketing

Autoři

PALATKOVÁ, Monika (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, 60 s. 2023

Nakladatel

UCP

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-7632-080-2

Klíčová slova česky

Mezinárodní marketing. Mezinárodní ekonomické vztahy. Mezinárodní marketingový mix. Mezinárodní strategie.

Klíčová slova anglicky

Intnl marketing. Intnl economic relations. Intnl marketing. Intnl marketing mix.
Změněno: 15. 12. 2023 14:28, doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.

Anotace

V originále

Studijní předmět je koncipován na bázi základních marketingových teoretických znalostí aplikovaných do mezinárodního prostředí. Cílem výuky je objasnit podstatu a principy strategického řízení, vysvětlit pojmy strategie, hierarchie podnikových strategií, strategický analýza podniku včetně vymezení jednotlivých druhů analýz vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Uvedené znalosti jsou poté transformovány do prostředí mezinárodního trhu včetně rozhodnutí o výběru formy vstupu na trh, výběru cílových segmentů a vytvoření nabídky jím určené formou stanovení marketingového mixu pro mezinárodní trh.

Anglicky

The study subject is designed on the basis of basic marketing theories knowledge applied to the international environment. The aim of the lesson is to clarify the essence of a principles of strategic management, explain the concepts of strategy, corporate hierarchy strategies, strategic analysis of the company including the definition of individual types of analysis the external and internal environment of the enterprise. Said knowledge is then transformed into the international market environment, including the decision to choose the form of market entry, selection of target segments and the creation of an offer determined by him in the form of determination marketing mix for the international market.