Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{33846, author = {Palatková, Monika}, address = {Praha}, edition = {1.}, editor = {Monika Ploch Palatková}, keywords = {Intnl marketing. Intnl economic relations. Intnl marketing. Intnl marketing mix.}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7632-080-2}, publisher = {UCP}, title = {Mezinárodní strategický marketing}, url = {https://is.ucp.cz/auth/el/ucp/leto2023/BM2012MSM/um/MMM_Mezinarodni_strategicky_marketing_studijni_opora_2023.pdf}, year = {2023} }
TY - GEN ID - 33846 AU - Palatková, Monika PY - 2023 TI - Mezinárodní strategický marketing PB - UCP CY - Praha SN - 9788076320802 KW - Intnl marketing. Intnl economic relations. Intnl marketing. Intnl marketing mix. UR - https://is.ucp.cz/auth/el/ucp/leto2023/BM2012MSM/um/MMM_Mezinarodni_strategicky_marketing_studijni_opora_2023.pdf N2 - Studijní předmět je koncipován na bázi základních marketingových teoretických znalostí aplikovaných do mezinárodního prostředí. Cílem výuky je objasnit podstatu a principy strategického řízení, vysvětlit pojmy strategie, hierarchie podnikových strategií, strategický analýza podniku včetně vymezení jednotlivých druhů analýz vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Uvedené znalosti jsou poté transformovány do prostředí mezinárodního trhu včetně rozhodnutí o výběru formy vstupu na trh, výběru cílových segmentů a vytvoření nabídky jím určené formou stanovení marketingového mixu pro mezinárodní trh. ER -
PALATKOVÁ, Monika. \textit{Mezinárodní strategický marketing}. Online. 1. vyd. Praha: UCP, 2023, 60 s. ISBN~978-80-7632-080-2.
|