t 2024

Marketing and Smart Technologies Proceedings of ICMarkTech 2023, Volume 1

LUÍS REIS, José, Jiří ZELENÝ, Beáta GAVUROVÁ a José Paulo MARQUES DOS SANTOS

Základní údaje

Originální název

Marketing and Smart Technologies Proceedings of ICMarkTech 2023, Volume 1

Autoři

LUÍS REIS, José, Jiří ZELENÝ, Beáta GAVUROVÁ a José Paulo MARQUES DOS SANTOS

Vydání

1. vyd. Singapore, 883 s. SIST, volume 386, 2024

Nakladatel

Springer Singapore

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Editorství odborné knihy

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Singapur

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

URL

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-981-97-1552-7

DOI

http://dx.doi.org/10.1007/978-981-97-1552-7

Klíčová slova česky

Artificial Intelligence, Virtual and Augmented Reality, Data Mining, Big Data, Marketing Data Science, Internet of Things, Machine Learning, Metaverse and NFT applied to Marketing, Digital Marketing, Tourism Marketing, ICMarkTech 2023 Proceedings

Klíčová slova anglicky

Artificial Intelligence, Virtual and Augmented Reality, Data Mining, Big Data, Marketing Data Science, Internet of Things, Machine Learning, Metaverse and NFT applied to Marketing, Digital Marketing, Tourism Marketing, ICMarkTech 2023 Proceedings

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 6. 2024 00:42, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2023), held at Faculty of Economics and Management (FEM), Czech University of Life Sciences Prague (CZU), in partnership with University College Prague (UCP), in Prague, Czech Republic, between 30 November and 2 December 2023.
Zobrazeno: 27. 12. 2024 11:44