t
2024
Marketing and Smart Technologies Proceedings of ICMarkTech 2023, Volume 1
LUÍS REIS, José, Jiří ZELENÝ, Beáta GAVUROVÁ a José Paulo MARQUES DOS SANTOS
Základní údaje
Originální název
Marketing and Smart Technologies Proceedings of ICMarkTech 2023, Volume 1
Autoři
LUÍS REIS, José,
Jiří ZELENÝ, Beáta GAVUROVÁ a José Paulo MARQUES DOS SANTOS
Vydání
1. vyd. Singapore, 883 s. SIST, volume 386, 2024
Nakladatel
Springer Singapore
Další údaje
Typ výsledku
Editorství odborné knihy
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
Artificial Intelligence, Virtual and Augmented Reality, Data Mining, Big Data, Marketing Data Science, Internet of Things, Machine Learning, Metaverse and NFT applied to Marketing, Digital Marketing, Tourism Marketing, ICMarkTech 2023 Proceedings
Klíčová slova anglicky
Artificial Intelligence, Virtual and Augmented Reality, Data Mining, Big Data, Marketing Data Science, Internet of Things, Machine Learning, Metaverse and NFT applied to Marketing, Digital Marketing, Tourism Marketing, ICMarkTech 2023 Proceedings
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2023), held at Faculty of Economics and Management (FEM), Czech University of Life Sciences Prague (CZU), in partnership with University College Prague (UCP), in Prague, Czech Republic, between 30 November and 2 December 2023.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 01:19