ZELENÝ, Jiří, Dávid MELAS, Karolina MACHÁČKOVÁ, Beáta GAVUROVÁ a Anna KUBÁTOVÁ. Discrepancies Between Michelin Guide Awards and Google Restaurant Reviews: A Case Study of the Capital City of Prague. Online. In Reis, J.L., Zelený, J., Gavurová, B., Santos, J.P.M.d. Marketing and Smart Technologies. Singapore: SpringerLink, 2024, s. 701–712. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 386. ISBN 978-981-97-1551-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-981-97-1552-7_47.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Discrepancies Between Michelin Guide Awards and Google Restaurant Reviews: A Case Study of the Capital City of Prague
Autoři ZELENÝ, Jiří, Dávid MELAS, Karolina MACHÁČKOVÁ, Beáta GAVUROVÁ a Anna KUBÁTOVÁ.
Vydání Singapore, Marketing and Smart Technologies, od s. 701–712, 12 s. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 386, 2024.
Nakladatel SpringerLink
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Singapur
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-981-97-1551-0
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-981-97-1552-7_47
Klíčová slova anglicky Bib Gourmand, Czech Republic, Food quality, Gastronomy, Mich-elin star, Restaurant atmosphere, Service quality
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 4. 6. 2024 01:51.
Anotace
This study aimed to find out to what extent the restaurant reviews available in Google Maps reflect the expert evaluation of Michelin inspectors in the example of Prague City. We analyzed 5755 Google Reviews of 26 restaurants included in the Michelin Guide for Prague.
VytisknoutZobrazeno: 4. 7. 2024 15:35