k 2024

Conference presentation: Instagram Wine Posts: Modelling Behavior of Instagram Users Based on Photograph Characteristics

ZELENÝ, Jiří

Základní údaje

Originální název

Conference presentation: Instagram Wine Posts: Modelling Behavior of Instagram Users Based on Photograph Characteristics

Autoři

Vydání

ICMarktech'24 – International Conference on Marketing and Technologies, 2024

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Portugalsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova anglicky

Instagram comments, Instagram likes, negative-binomial regression, vineyards, winemaking, wine type

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2024 00:55, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

The aim of our study was to examine the behavior of Instagram users, including their allocation of likes and comments, in particular, when visiting the Instagram profile of the Czech Wine Fund (CWF).