2024
Conference presentation: Instagram Wine Posts: Modelling Behavior of Instagram Users Based on Photograph Characteristics
ZELENÝ, JiříZákladní údaje
Originální název
Conference presentation: Instagram Wine Posts: Modelling Behavior of Instagram Users Based on Photograph Characteristics
Autoři
Vydání
ICMarktech'24 – International Conference on Marketing and Technologies, 2024
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Portugalsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
Instagram comments, Instagram likes, negative-binomial regression, vineyards, winemaking, wine type
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2024 00:55, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Anotace
V originále
The aim of our study was to examine the behavior of Instagram users, including their allocation of likes and comments, in particular, when visiting the Instagram profile of the Czech Wine Fund (CWF).