D 2010

Principy Enogastronomie II.

BUREŠOVÁ, Pavla

Základní údaje

Originální název

Principy Enogastronomie II.

Název anglicky

ENOGASTRONOMY II – PRINCIPLES

Autoři

BUREŠOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Praha, Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference, Hotelnictví, turismus a vzdělávání dnes a zítra, 268 s. 2010

Nakladatel

Vysoká škola hotelová

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87411-06-3

Klíčová slova anglicky

aroma; assessment system; chemical analysis; sensory evaluation; wine; food; appearance

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 11. 2011 10:32, Ing. Pavla Burešová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek s názvem Principy enogastronomie je zaměřen na význam senzorických ukazatelů uplatňovaných při analýze vín, ale i pokrmů. Cílem příspěvku je představit metody používané při smyslovém posuzování vín a pokrmů z pohledu certifikovaného hodnotitele. Senzorická analýza dovede odhalit i drobné nuance v kvalitě.

Anglicky

The article Principles – enogastronomy focuses on importance of sensory indicators that are asserted in the process of wine and food assessment. The goal of this article is to introduce the methods of sensory wine and food assessment implemented by a certified specialist. The analysis can help us distinguish the least details quality.