C
2010
Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar
Základní údaje
Originální název
Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci
Název anglicky
Unconventional approach for promotion in marketing communication
Vydání
Praha, Trendy komunikace v cestovním ruchu, 13 s. Komunikace a média, svazek 3, 2010
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/25619161:_____/10:00000010
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
unconventional approach; promotion; marketing communication
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
V originále
Cílem této kapitoly je poukázat na důležitost použití marketingu v cestovním ruchu. Jedním z jeho komponentů, který ovlivpuje poptávku po produktech destinace, stejně tak jako po produktech jednotlivých podnikatelských a ne-podnikatelských subjektů, je „promotion“ – marketingová komunikace. V ní se stále více uplatpují nekonvenční přístupy. Některé z nich jsou v toto článku stručně popsány.
Anglicky
The aim of this article is to stress how important it is to implement marketing in tourism industry. One of the features influencing the demand for destination products as well as individual business and non-business entities is promotion. Within the framework of promotion, unconventional approaches are put into practice more and more. Some of these are briefly described and characterized in this article.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 23:56