Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{5222, author = {Jakubíková, Dagmar}, address = {Praha}, booktitle = {Trendy komunikace v cestovním ruchu}, keywords = {unconventional approach; promotion; marketing communication}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-904415-4-5}, publisher = {Verbun}, title = {Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 5222 AU - Jakubíková, Dagmar PY - 2010 TI - Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci VL - Komunikace a média, svazek 3 PB - Verbun CY - Praha SN - 9788090441545 KW - unconventional approach KW - promotion KW - marketing communication N2 - Cílem této kapitoly je poukázat na důležitost použití marketingu v cestovním ruchu. Jedním z jeho komponentů, který ovlivpuje poptávku po produktech destinace, stejně tak jako po produktech jednotlivých podnikatelských a ne-podnikatelských subjektů, je „promotion“ – marketingová komunikace. V ní se stále více uplatpují nekonvenční přístupy. Některé z nich jsou v toto článku stručně popsány. ER -
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci (Unconventional approach for promotion in marketing communication). In \textit{Trendy komunikace v cestovním ruchu}. Praha: Verbun, 2010, 13 pp. Komunikace a média, svazek 3. ISBN~978-80-904415-4-5.
|