PAVERA, Libor. K možnostem a omezením komunikace v cestovním ruchu. In Trendy komunikace v cestovním ruchu. Praha: Verbum, 2010, 11 s. Komunikace a média, svazek 3. ISBN 978-80-904415-4-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K možnostem a omezením komunikace v cestovním ruchu
Název anglicky Possibilities and limitations of communication in tourism
Autoři PAVERA, Libor (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Praha, Trendy komunikace v cestovním ruchu, 11 s. Komunikace a média, svazek 3, 2010.
Nakladatel Verbum
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/25619161:_____/10:00000012
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-904415-4-5
Klíčová slova anglicky possibilities;limitations;communications; tourism
Návaznosti WD-37-07-2, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 2. 5. 2011 18:38.
Anotace
Autor se ve studii zabývá termíny cestovní ruch a turistika ve významu, jaký mu dala encyklopedie Ottův slovník naučný. Liší se od dnešního pojetí, především se o cestovním ruchu nepsalo jako o produktu (v rámci marketingového mixu) a o komunikačních strategiích. Pohlíží na různá schémata komunikace v cestovním ruchu, uplatňuje klasifikaci podle kanálů a kódů (v přiložené tabulce podle Lewińského), připomíná roli www stránek, komunikačních šumů i jiných možností a omezení komunikace v cestovním ruchu.
Anotace anglicky
The author of this study deals with the terms tourism and hiking and their meanings as they are given in a particular dictionary. The terms differ from today’s usage, especially in that tourism was not described as a product (in the context of the marketing mix) or as a communicative strategy. The author looks at different patterns for communication in tourism, applied according to the classification of channels and codes (in the attached table by Lewinsky). He also recalls the the role of web pages, noise in communication or other possibilities, and limitations of communication in tourism.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 03:07