MASTNÝ, Jan. Reklama ve světě médií. Praha: Vysoká škola hotelová, 2010, 106 s. ISBN 978-80-87411-00-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reklama ve světě médií
Název anglicky Advertising in the world of media
Autoři MASTNÝ, Jan.
Vydání Praha, 106 s. 2010.
Nakladatel Vysoká škola hotelová
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87411-00-1
Klíčová slova anglicky Brief, Budget, Brainstorming, Media Planning, Research, Target Group, Advertising Agency structure, Media House, Broadcasting Company, ATL, BTL
Návaznosti WD-37-07-2, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Jan Mastný, učo 4093. Změněno: 25. 9. 2011 11:43.
Anotace
Brief, Budget, Brainstorming, Plánování médií, Výzkum, Cílová skupina, Struktura reklamní agentury, Vydavatelský dům, Televizní a rozhlasové společnosti, nadlinková a podlinková reklama
Anotace anglicky
Brief, Budget, Brainstorming, Media Planning, Research, Target Group, Advertising Agency structure, Media House, Broadcasting Company, ATL, BTL
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 02:49