2010
Reklama ve světě médií
MASTNÝ, JanZákladní údaje
Originální název
Reklama ve světě médií
Název anglicky
Advertising in the world of media
Autoři
MASTNÝ, Jan
Vydání
Praha, 106 s. 2010
Nakladatel
Vysoká škola hotelová
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87411-00-1
Klíčová slova anglicky
Brief, Budget, Brainstorming, Media Planning, Research, Target Group, Advertising Agency structure, Media House, Broadcasting Company, ATL, BTL
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 25. 9. 2011 11:43, Ing. Jan Mastný
V originále
Brief, Budget, Brainstorming, Plánování médií, Výzkum, Cílová skupina, Struktura reklamní agentury, Vydavatelský dům, Televizní a rozhlasové společnosti, nadlinková a podlinková reklama
Anglicky
Brief, Budget, Brainstorming, Media Planning, Research, Target Group, Advertising Agency structure, Media House, Broadcasting Company, ATL, BTL