B 2010

Reklama ve světě médií

MASTNÝ, Jan

Základní údaje

Originální název

Reklama ve světě médií

Název anglicky

Advertising in the world of media

Autoři

MASTNÝ, Jan

Vydání

Praha, 106 s. 2010

Nakladatel

Vysoká škola hotelová

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

Písemnictví, masmedia, audiovize

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87411-00-1

Klíčová slova anglicky

Brief, Budget, Brainstorming, Media Planning, Research, Target Group, Advertising Agency structure, Media House, Broadcasting Company, ATL, BTL

Návaznosti

WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 25. 9. 2011 11:43, Ing. Jan Mastný

Anotace

V originále

Brief, Budget, Brainstorming, Plánování médií, Výzkum, Cílová skupina, Struktura reklamní agentury, Vydavatelský dům, Televizní a rozhlasové společnosti, nadlinková a podlinková reklama

Anglicky

Brief, Budget, Brainstorming, Media Planning, Research, Target Group, Advertising Agency structure, Media House, Broadcasting Company, ATL, BTL