B 2010

Reklama ve světě médií

MASTNÝ, Jan

Basic information

Original name

Reklama ve světě médií

Name (in English)

Advertising in the world of media

Authors

MASTNÝ, Jan

Edition

Praha, 106 pp. 2010

Publisher

Vysoká škola hotelová

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

Literature, mass media, audio-visual activities

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

ISBN

978-80-87411-00-1

Keywords in English

Brief, Budget, Brainstorming, Media Planning, Research, Target Group, Advertising Agency structure, Media House, Broadcasting Company, ATL, BTL

Links

WD-37-07-2, research and development project.
Změněno: 25/9/2011 11:43, Ing. Jan Mastný

Abstract

V originále

Brief, Budget, Brainstorming, Plánování médií, Výzkum, Cílová skupina, Struktura reklamní agentury, Vydavatelský dům, Televizní a rozhlasové společnosti, nadlinková a podlinková reklama

In English

Brief, Budget, Brainstorming, Media Planning, Research, Target Group, Advertising Agency structure, Media House, Broadcasting Company, ATL, BTL