2011
Benchmarking v turismu - Nevymýšlejte vymyšlené
PETŘÍČKOVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
Benchmarking v turismu - Nevymýšlejte vymyšlené
Název česky
Benchmarking v turismu - Nevymýšlejte vymyšlené
Název anglicky
Benchmarking in Tourism – Don`t think up what has already been thought up
Autoři
PETŘÍČKOVÁ, Lucie
Vydání
první. Praha, Sborník recenzovaných příspěvků z konference o regionálním cestovním ruchu Stop and Stay 2011, od s. 53-57, 2011
Nakladatel
Vysoká škola hotelová v Praze
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-86578-99-6
Klíčová slova česky
turismus, benchmarking, případové studie, benchmarking v České republice
Klíčová slova anglicky
tourism, benchmarking, case studies, benchmarking in the Czech Republic
Změněno: 24. 10. 2011 17:17, Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
V originále
Benchmarking je metoda strategického managementu, která se používá v mnoha oblastech národního hospodářství. V posledních 20 letech bylo provedeno několik studií benchmarkingu v oblasti turismu. Následující článek je zaměřen na příklady těchto studií a jejich praktické využití. Pozornost bude dána i příkladu použití této metody v České republice.
Anglicky
Benchmarking is a method of strategic management which is used in many fields of national economic. Several case studies have been done of benchmarking in the field of tourism during tha last twenty years. This article focuses on the examples of the case studies and theirs utilize in practice. An example from the Czech Republic will be presented.