D 2011

Benchmarking v turismu - Nevymýšlejte vymyšlené

PETŘÍČKOVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

Benchmarking v turismu - Nevymýšlejte vymyšlené

Název česky

Benchmarking v turismu - Nevymýšlejte vymyšlené

Název anglicky

Benchmarking in Tourism – Don`t think up what has already been thought up

Autoři

PETŘÍČKOVÁ, Lucie

Vydání

první. Praha, Sborník recenzovaných příspěvků z konference o regionálním cestovním ruchu Stop and Stay 2011, od s. 53-57, 2011

Nakladatel

Vysoká škola hotelová v Praze

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-86578-99-6

Klíčová slova česky

turismus, benchmarking, případové studie, benchmarking v České republice

Klíčová slova anglicky

tourism, benchmarking, case studies, benchmarking in the Czech Republic
Změněno: 24. 10. 2011 17:17, Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.

Anotace

V originále

Benchmarking je metoda strategického managementu, která se používá v mnoha oblastech národního hospodářství. V posledních 20 letech bylo provedeno několik studií benchmarkingu v oblasti turismu. Následující článek je zaměřen na příklady těchto studií a jejich praktické využití. Pozornost bude dána i příkladu použití této metody v České republice.

Anglicky

Benchmarking is a method of strategic management which is used in many fields of national economic. Several case studies have been done of benchmarking in the field of tourism during tha last twenty years. This article focuses on the examples of the case studies and theirs utilize in practice. An example from the Czech Republic will be presented.