2011
Benchmarking v turismu - Nevymýšlejte vymyšlené
PETŘÍČKOVÁ, LucieBasic information
Original name
Benchmarking v turismu - Nevymýšlejte vymyšlené
Name in Czech
Benchmarking v turismu - Nevymýšlejte vymyšlené
Name (in English)
Benchmarking in Tourism – Don`t think up what has already been thought up
Authors
PETŘÍČKOVÁ, Lucie
Edition
první. Praha, Sborník recenzovaných příspěvků z konference o regionálním cestovním ruchu Stop and Stay 2011, p. 53-57, 2011
Publisher
Vysoká škola hotelová v Praze
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
ISBN
978-80-86578-99-6
Keywords (in Czech)
turismus, benchmarking, případové studie, benchmarking v České republice
Keywords in English
tourism, benchmarking, case studies, benchmarking in the Czech Republic
Changed: 24/10/2011 17:17, Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
V originále
Benchmarking je metoda strategického managementu, která se používá v mnoha oblastech národního hospodářství. V posledních 20 letech bylo provedeno několik studií benchmarkingu v oblasti turismu. Následující článek je zaměřen na příklady těchto studií a jejich praktické využití. Pozornost bude dána i příkladu použití této metody v České republice.