u
2009
Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
ATTL, Pavel a Petr STUDNIČKA
Základní údaje
Originální název
Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
Vydání
1. vyd. Praha, 71 s. 2009
Nakladatel
Městský úřad Litoměřice
Další údaje
Typ výsledku
Účelové publikace
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
cestovní ruch, destinační management, Litoměřicko, marketing
Klíčová slova anglicky
tourism, destination management, Litoměřice region, marketing
Návaznosti
CZ.1.09/4.3.00/06.00048, záměr.
V originále
Cílem Marketingové studie Litoměřicko je analýza současného stavu cestovního ruchu na Litoměřicku a na základě toho návrh opatření a stanovení rozhodujících forem a oblastí rozvoje cestovního ruchu v tomto regionu. Součástí analýzy je zároveň určení hlavních bariér dalšího rozvoje cestovního ruchu v oblasti a navržení způsobů jejich eliminace.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 15:36