2009
			
	    
	
	
    Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
ATTL, Pavel and Petr STUDNIČKABasic information
Original name
Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
	Authors
Edition
 1. vyd. Praha, 71 pp. 2009
			Publisher
Městský úřad Litoměřice
		Other information
Language
Czech
		Type of outcome
Special-purpose publication
		Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
		Country of publisher
Czech Republic
		Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
		Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
			Keywords (in Czech)
cestovní ruch, destinační management, Litoměřicko, marketing
		Keywords in English
tourism, destination management, Litoměřice region, marketing
		Links
CZ.1.09/4.3.00/06.00048, plan (intention). 
			
				
				Changed: 6/11/2011 16:17, Ing. Petr Studnička, PhD.
				
		Abstract
In the original language
Cílem Marketingové studie Litoměřicko je analýza současného stavu cestovního ruchu na Litoměřicku a na základě toho návrh opatření a stanovení rozhodujících forem a oblastí rozvoje cestovního ruchu v tomto regionu. Součástí analýzy je zároveň určení hlavních bariér dalšího rozvoje cestovního ruchu v oblasti a navržení způsobů jejich eliminace.