u
2009
Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
ATTL, Pavel and Petr STUDNIČKA
Basic information
Original name
Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
Edition
1. vyd. Praha, 71 pp. 2009
Publisher
Městský úřad Litoměřice
Other information
Type of outcome
Účelové publikace
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech)
cestovní ruch, destinační management, Litoměřicko, marketing
Keywords in English
tourism, destination management, Litoměřice region, marketing
Links
CZ.1.09/4.3.00/06.00048, plan (intention).
V originále
Cílem Marketingové studie Litoměřicko je analýza současného stavu cestovního ruchu na Litoměřicku a na základě toho návrh opatření a stanovení rozhodujících forem a oblastí rozvoje cestovního ruchu v tomto regionu. Součástí analýzy je zároveň určení hlavních bariér dalšího rozvoje cestovního ruchu v oblasti a navržení způsobů jejich eliminace.
Displayed: 23/11/2024 10:11