u 2009

Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch

ATTL, Pavel a Petr STUDNIČKA

Základní údaje

Originální název

Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch

Vydání

1. vyd. Praha, 71 s. 2009

Nakladatel

Městský úřad Litoměřice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Účelové publikace

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

cestovní ruch, destinační management, Litoměřicko, marketing

Klíčová slova anglicky

tourism, destination management, Litoměřice region, marketing

Návaznosti

CZ.1.09/4.3.00/06.00048, záměr.
Změněno: 6. 11. 2011 16:17, Ing. Petr Studnička, PhD.

Anotace

V originále

Cílem Marketingové studie Litoměřicko je analýza současného stavu cestovního ruchu na Litoměřicku a na základě toho návrh opatření a stanovení rozhodujících forem a oblastí rozvoje cestovního ruchu v tomto regionu. Součástí analýzy je zároveň určení hlavních bariér dalšího rozvoje cestovního ruchu v oblasti a navržení způsobů jejich eliminace.