u 2009

Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch

ATTL, Pavel and Petr STUDNIČKA

Basic information

Original name

Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch

Edition

1. vyd. Praha, 71 pp. 2009

Publisher

Městský úřad Litoměřice

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Účelové publikace

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Keywords (in Czech)

cestovní ruch, destinační management, Litoměřicko, marketing

Keywords in English

tourism, destination management, Litoměřice region, marketing

Links

CZ.1.09/4.3.00/06.00048, plan (intention).
Změněno: 6/11/2011 16:17, Ing. Petr Studnička, PhD.

Abstract

V originále

Cílem Marketingové studie Litoměřicko je analýza současného stavu cestovního ruchu na Litoměřicku a na základě toho návrh opatření a stanovení rozhodujících forem a oblastí rozvoje cestovního ruchu v tomto regionu. Součástí analýzy je zároveň určení hlavních bariér dalšího rozvoje cestovního ruchu v oblasti a navržení způsobů jejich eliminace.