u
		
		2009
			
	    
Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
	    ATTL, Pavel a Petr STUDNIČKA
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
	 
			
				Vydání
				 1. vyd. Praha, 71 s. 2009
			 
		
		
			Nakladatel
			Městský úřad Litoměřice
		 
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Účelové publikace
		 
	
		
			Obor
			50200 5.2 Economics and Business
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
				Organizační jednotka
				University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
			 
		
		
			Klíčová slova česky
			cestovní ruch, destinační management, Litoměřicko, marketing
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			tourism, destination management, Litoměřice region, marketing
		 
				Návaznosti
				CZ.1.09/4.3.00/06.00048, záměr. 
			 
			
			
				
					V originále
					Cílem Marketingové studie Litoměřicko je analýza současného stavu cestovního ruchu na Litoměřicku a na základě toho návrh opatření a stanovení rozhodujících forem a oblastí rozvoje cestovního ruchu v tomto regionu. Součástí analýzy je zároveň určení hlavních bariér dalšího rozvoje cestovního ruchu v oblasti a navržení způsobů jejich eliminace.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 15:53