u
		
		2009
			
	    
Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
	    ATTL, Pavel and Petr STUDNIČKA
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Basic information
	
		Original name
		Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
	 
			
				Edition
				 1. vyd. Praha, 71 pp. 2009
			 
		
		
			Publisher
			Městský úřad Litoměřice
		 
Other information
		
	
		
			Type of outcome
			Special-purpose publication
		 
	
		
			Field of Study
			50200 5.2 Economics and Business
		 
	
		
			Country of publisher
			Czech Republic
		 
	
		
			Confidentiality degree
			is not subject to a state or trade secret
		 
	
			
				Organization unit
				University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
			 
		
		
			Keywords (in Czech)
			cestovní ruch, destinační management, Litoměřicko, marketing
		 
		
			Keywords in English
			tourism, destination management, Litoměřice region, marketing
		 
				Links
				CZ.1.09/4.3.00/06.00048, plan (intention). 
			 
			
			
				
					In the original language
					Cílem Marketingové studie Litoměřicko je analýza současného stavu cestovního ruchu na Litoměřicku a na základě toho návrh opatření a stanovení rozhodujících forem a oblastí rozvoje cestovního ruchu v tomto regionu. Součástí analýzy je zároveň určení hlavních bariér dalšího rozvoje cestovního ruchu v oblasti a navržení způsobů jejich eliminace.
				  
				Displayed: 4/11/2025 16:57