ATTL, Pavel and Petr STUDNIČKA. Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch. 1st ed. Praha: Městský úřad Litoměřice, 2009, 71 pp.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
Authors ATTL, Pavel and Petr STUDNIČKA.
Edition 1. vyd. Praha, 71 pp. 2009.
Publisher Městský úřad Litoměřice
Other information
Original language Czech
Type of outcome Special-purpose publication
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech) cestovní ruch, destinační management, Litoměřicko, marketing
Keywords in English tourism, destination management, Litoměřice region, marketing
Links CZ.1.09/4.3.00/06.00048, plan (intention).
Changed by Changed by: Ing. Petr Studnička, PhD., učo 10778. Changed: 6/11/2011 16:17.
Abstract
Cílem Marketingové studie Litoměřicko je analýza současného stavu cestovního ruchu na Litoměřicku a na základě toho návrh opatření a stanovení rozhodujících forem a oblastí rozvoje cestovního ruchu v tomto regionu. Součástí analýzy je zároveň určení hlavních bariér dalšího rozvoje cestovního ruchu v oblasti a navržení způsobů jejich eliminace.
PrintDisplayed: 20/5/2024 08:52