D
2010
Metodika využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investic do rozvoje ubytovacích a ostatních zařízení cestovního ruchu ve vhodných oblastech.
FRANKE, Antonín a Petr STUDNIČKA
Základní údaje
Originální název
Metodika využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investic do rozvoje ubytovacích a ostatních zařízení cestovního ruchu ve vhodných oblastech.
Vydání
1. vyd. Praha, od s. 6-9, 89 s. 2010
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
ekonomický efekt, investice, vhodná oblast, zařízení cestovního ruchu
Klíčová slova anglicky
economic effect, ivestments, suited region, tourism establishments
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
V originále
Cestovní ruch působí pozitivně na regionální rozvoj především v oblastech s vhodnou primární nabídkou (atraktivitami).
Anglicky
Tourism has a beneficial effect on regional development mainly in regions with suitable primary offer (attractions).
Zobrazeno: 2. 11. 2024 23:38