D 2010

Metodika využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investic do rozvoje ubytovacích a ostatních zařízení cestovního ruchu ve vhodných oblastech.

FRANKE, Antonín a Petr STUDNIČKA

Základní údaje

Originální název

Metodika využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investic do rozvoje ubytovacích a ostatních zařízení cestovního ruchu ve vhodných oblastech.

Autoři

FRANKE, Antonín a Petr STUDNIČKA

Vydání

1. vyd. Praha, od s. 6-9, 89 s. 2010

Nakladatel

VŠH

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87411-01-8

Klíčová slova česky

ekonomický efekt, investice, vhodná oblast, zařízení cestovního ruchu

Klíčová slova anglicky

economic effect, ivestments, suited region, tourism establishments

Návaznosti

WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 6. 11. 2011 16:28, Ing. Petr Studnička, PhD.

Anotace

V originále

Cestovní ruch působí pozitivně na regionální rozvoj především v oblastech s vhodnou primární nabídkou (atraktivitami).

Anglicky

Tourism has a beneficial effect on regional development mainly in regions with suitable primary offer (attractions).