2010
Metodika využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investic do rozvoje ubytovacích a ostatních zařízení cestovního ruchu ve vhodných oblastech.
FRANKE, Antonín a Petr STUDNIČKAZákladní údaje
Originální název
Metodika využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investic do rozvoje ubytovacích a ostatních zařízení cestovního ruchu ve vhodných oblastech.
Autoři
FRANKE, Antonín a Petr STUDNIČKA
Vydání
1. vyd. Praha, od s. 6-9, 89 s. 2010
Nakladatel
VŠH
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87411-01-8
Klíčová slova česky
ekonomický efekt, investice, vhodná oblast, zařízení cestovního ruchu
Klíčová slova anglicky
economic effect, ivestments, suited region, tourism establishments
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 6. 11. 2011 16:28, Ing. Petr Studnička, PhD.
V originále
Cestovní ruch působí pozitivně na regionální rozvoj především v oblastech s vhodnou primární nabídkou (atraktivitami).
Anglicky
Tourism has a beneficial effect on regional development mainly in regions with suitable primary offer (attractions).