2010
			
	    
	
	
    Metodika využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investic do rozvoje ubytovacích a ostatních zařízení cestovního ruchu ve vhodných oblastech.
FRANKE, Antonín a Petr STUDNIČKAZákladní údaje
Originální název
Metodika využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investic do rozvoje ubytovacích a ostatních zařízení cestovního ruchu ve vhodných oblastech.
	Autoři
FRANKE, Antonín a Petr STUDNIČKA
			Vydání
 1. vyd. Praha, od s. 6-9, 89 s. 2010
			Nakladatel
VŠH
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50200 5.2 Economics and Business
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
			ISBN
978-80-87411-01-8
		Klíčová slova česky
ekonomický efekt, investice, vhodná oblast, zařízení cestovního ruchu
		Klíčová slova anglicky
economic effect, ivestments, suited region, tourism establishments
		Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV. 
			
				
				Změněno: 6. 11. 2011 16:28, Ing. Petr Studnička, PhD.
				
		V originále
Cestovní ruch působí pozitivně na regionální rozvoj především v oblastech s vhodnou primární nabídkou (atraktivitami).
				Anglicky
Tourism has a beneficial effect on regional development mainly in regions with suitable primary offer (attractions).