D
		
		2010
			
	    
Metodika využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investic do rozvoje ubytovacích a ostatních zařízení cestovního ruchu ve vhodných oblastech.
	    FRANKE, Antonín a Petr STUDNIČKA
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Metodika využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investic do rozvoje ubytovacích a ostatních zařízení cestovního ruchu ve vhodných oblastech.
	 
			
				Vydání
				 1. vyd. Praha, od s. 6-9, 89 s. 2010
			 
		
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Stať ve sborníku
		 
	
		
			Obor
			50200 5.2 Economics and Business
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
				Organizační jednotka
				University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova česky
			ekonomický efekt, investice, vhodná oblast, zařízení cestovního ruchu
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			economic effect, ivestments, suited region, tourism establishments
		 
				Návaznosti
				WD-37-07-2, projekt VaV. 
			 
			
			
				
					V originále
					Cestovní ruch působí pozitivně na regionální rozvoj především v oblastech s vhodnou primární nabídkou (atraktivitami).
				 
				
					Anglicky
					Tourism has a beneficial effect on regional development mainly in regions with suitable primary offer (attractions).
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 13:17