MASTNÝ, Jan. NOVÉ MOŽNOSTI KOMUNIKACE KORPORACÍ S KLIENTY. In PhDr. Klára Bendová, Lucie Vavrysová. Znalosti pro tržní praxi 2011. Olomouc: Societas Scientiarum Olomucensis II., 2011, s. 413-419. ISBN 978-80-87533-02-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název NOVÉ MOŽNOSTI KOMUNIKACE KORPORACÍ S KLIENTY
Název česky NOVÉ MOŽNOSTI KOMUNIKACE KORPORACÍ S KLIENTY
Název anglicky NEW TRENDS OF CORPORATE COMMUNICATION WITH GENERATION Y CLIENTS
Autoři MASTNÝ, Jan.
Vydání Olomouc, Znalosti pro tržní praxi 2011, od s. 413-419, 7 s. 2011.
Nakladatel Societas Scientiarum Olomucensis II.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87533-02-4
Klíčová slova česky Komunikace, CRM systémy, Sociální sítě, Facebook, Twitter, Skype,2nd life, Cloud
Klíčová slova anglicky Communication, CRM systems, Social networks, Facebook, Twitter, Skype, 2nd life, Cloud
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jan Mastný, učo 4093. Změněno: 15. 5. 2012 21:55.
Anotace anglicky
Contribution is about new trends of corporate communication with generation Y clients. Compared are CRM systems, social networks, 2nd life and Cloud systems.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 02:47