D 2012

Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti

PLZÁKOVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti

Název česky

Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti

Název anglicky

Project Management of Tourist Destination as a Factor to increase Competitiveness

Autoři

PLZÁKOVÁ, Lucie

Vydání

první. Bánská Bystrice, Folia Turistica 2, od s. 283-290, 2012

Nakladatel

Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-557-0351-0

Klíčová slova česky

destinace cestovního ruchu, konkurenceschopnost, projektové řízení

Klíčová slova anglicky

tourist destinations, competitiveness, project management

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2012 23:15, Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.

Anotace

Anglicky

The article brings the management point of view of tourist destinations within the scope of project management. Project management has its own specifications and limits. The goal of this article is to describe them and to evaluate their application in the field of tourism. The principles and the implementation of project management are demostrated by an example from the real world.